آموزش لینوکس - مهندسی نرم افزار با Git & Jenkins

امروزه با توجه به محیط رقابتی نرم افزارها، نیاز است، تولید، اعمال تغییرات و انتشار نسخ متعدد با بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان در کمترین زمان ممکن انجام شود. یکی از راهکارهای DevOps در این خصوص پیاده سازی محیطی یکپارچه جهت اجرای اصول CI/CD است. Jenkins از جمله ابزارهای قدرتمندی است که می توان جهت خودکارسازی، بهینه سازی و مدیریت چرخه توسعه نرم افزار از آن استفاده کرد.
از سوی دیگر مدیریت نسخه، مکانیزمی جهت ذخیره تغییرات و مدیریت فایل ها در طول زمان است تا در صورت نیاز بتوان در هر زمان به نسخه مشخصی بازگشت. همچنین تعامل بین افراد یک تیم نرم¬افزاری در راستای خودکارسازی فرایندها از دیگر اهداف سیستم های مدیریت نسخه است. از این رو Git به عنوان یکی از محبوب¬ترین و قدرتمندترین سیستم های مدیریت نسخه توزیع شده و همچنین از جمله ابزارهای لازم به خصوص برای برنامه¬نویسان است.

این دوره از سری دوره های تخصصی OT DevOps Engineer در فناوران آنیسا "خانه لینوکس ایران" است. در این دوره سرفصل های پراهمیت Git و Jenkins  در حوزه مهندسی نرم افزار به شکل کاربردی مورد بررسی قرار می گیرند تا مفاهیم به شکلی واقعی به دانشجویان آموزش داده شود.

استفاده از مطلب، با ذکر منبع بلامانع است.

EN / FA

فناوران آنیسا - خانه لینوکس ایران

تهران، میدان آرژانتین، خ وزرا، کوچه هشتم، یحیوی، پلاک ۴

 اطلاعات تماس:

  • 021-88716168
  • 021-88712172
  • 0910-8555111

info @ anisa.co.ir

© فناوران آنیسا - خانه لینوکس ایران | تمامی حقوق این سایت برای فناوران آنیسا محفوظ است.
Design by www.digitaldesign.ir